\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Baluxx
    #4611
    Astirral... ugyamma'! Csorlesbol Gobeval vagy Pirattal. Igy elveszik az egesz lenyege... meg olyan folyosoi pletykakat hallottam innen onnan, hogy 50 km-es hurok a koszorutav. Tehat a delikvens loggerral kimegy 25 km-t a reptertol, megkeruli a fordulopontot oszt' gyun vissza.
    A mai gepeket elnezve meg csak a Gobe meg a Ka-7 nem jon vissza 1 siklasbol, ugyhogy ez mar igy csak formasag... gondoljatok bele: delikvens beleul a nagy IS-be, vagy a Piratba, vagy az Astirba, felcsavar 1000-ig, siklik, a fordulopont elott megint csavar egyet, oszt hazagyun. Es a terepreszallas? Es a jokedvu szallitokocsizas hazafele notaszoval? Es az ott a terepen majd a repteren torteno elp...csazas? Mi lesz igy?