\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Clidey
    #4578
    Igen tévedsz, Totobácsi :)
    Ha ráborulsz a műszerfalra, valamelyest előrébb kerül a súlypont, ergo orrnehezebb lesz kicsivel a bringa, így némivel megnő az esélyed arra hogy ki tudd venni a veszélyes szityuésünből. :) Ugyanezért is nyitogatják-csukogatják a futót. :)
    A dekken meg már azért sem kenődsz fel, mert egy dugóban az esetek döntő többségében pozitív terhelés lép fel, tehát diffundálsz belefele az ülésbe. :))))