\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Baluxx
    #4336
    Szia udv a topicban!
    Ha nagyon tomoren akarok valaszolni, akkor azt mondom, hogy nem.
    Ha bovebben akarok valaszolni: Nyiregyhazan van foiskola kereteben pilotakepzes, de ott mar nincs MG szakirany, siman a CPL/IR jogositast lehet megszerezni.
    Ugyan MG-hez kell CPL, csak az meg egy plusz tanfolyam utana. Szoval a foiskolan repulsz 195 orat (140 repulon, 55 szimulatoron) utana meg 20 orat kell repulni MG tanfolyamon, utana irjak bele a szakszodba az MG jogositast.
    Gyakorlatilag amugy nincs sok ertelme, mert igy is keves a munka annak, aki MG-t repul itthon. Ugyanis akik meg az RSZ-nel kezdtek, azok meg boven benne vannak a dologban. (Igaz lesz egy idoszak, amikor marha nagy hiany lesz 5-10 ev mulva, amikor az RSZ-es generacio nyugdijba megy.)