\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Baluxx
    #4309
    Beszelj Gorka Ewaval. O a Vadkeleten a repulosok tanulmanyi felelose. (42/599-400, 2473-as mellek.) Vagy Szeles Papaval. (Szelestey Gyula)
    Ponthatar az mindig azoktol fugg, akik oda jelentkeznek. Iden 7 hely lesz (akarki akarmit mond, annyi lesz), szoval nem lesz olyan huzos, mint tavaly. (2006-ban 6 hely volt, akkor volt 140 a hatar, 2007-ben volt 4 helyre 143) Most van ez a 480 pontos cucc, becsulni se lehet. A 460 tuti. Tehat 2 emelt szintu, es 95%-ra megirva. Legalabb.
    Abba gondolj bele, hogy tavaly az is megkapta a max. pontot, aki 90%-ot irt, meg az is, aki 100%-ot. Most aki 90%-ot ir, az 90 pontot kap. Ha valaki 90%-ot ir mind a kettobol emelt szinten, akkor 440 pontja lesz, igy azok jutnak be, akik 1-2%-al jobbat irtak. Tehat eros lesz a verseny.

    Masik: azt irod a jelentkezesi lapra, hogy kozlekedesmernoki - legikozlekedesi hajozo szakirany
    (most mar igy hivjak), amugy nem csak logisztika van, hanem repulogepszereloi. Ugyanolyan, mint a pilota, csak nem CPL-t kapsz, hanem szerelo szakszot, mert nyaron szerelos gyakorlatok lesznek. Olyan, mint a regi "uzemfenntarto" szak.