• hykao
    #1079
    Nos nem akarom megint elővenni a joly joker neveket...(Deus ex és társai...)...maradjunk csak a "saját portánál"...ha 98-ban tudott a SIN többet nyújtani...akkor talán 2006-ban is KELLETT VOLNA az új SIN-nek, főleg, hogy motort, fizikát ugye kaptak megint hozzá...(Aztán ki tudja milyen szerződésük volt a Valve-vel...lehet, hogy túl sok megkötés volt...)
    Én rettentő boldog lettem volna, ha csak az eredeti SIN játékmenetét-játékélményét hozzák...de szvsz ez eddig nem sikerült...csupán a nevet, Blade-et, Elexis-t, Jessie-t (vagy, hogy hívják a kis szemüveges mókust) sikerült átmenteniük...

    Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az első bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterből lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)

    Ezek az új lövöldék erősen technológiai demó szagúak...a baj csak az, hogy míg korábban az volt a tendencia, hogy kijött egy új grafikus motor (valamilyen játéknak nevezett technológia demóval...) de aztán jöttek az ezen motorokat használó tartalmasabb játékok...ez a tendencia mintha mára kezdene kihalni...

    De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)

    No mindegy...csak varázsolnak valamit a következő epizódokra...