• [NST]Cifu
    #25
    Akkor segítek:

    Air India 747-200, 1978: Magasságmérő hibájából történt lezuhanás, a 190 utas és a 23 fős személyzet odaveszett.

    Japan Air Lines 747SR, 1985: Dekompresszió, mely megrongálta a hidraulikus rendszereket, 505 utas (az 509-ből) és a 15 fős személyzet meghalt.

    United Air Lines 747-100, 1989: Az első rakodótér ajtó zárjának hibája miatt dekompresszió és robbanás történt, az áldozat 9 utas.

    El AL 747-200 (Cargo), 1992: A hármas hajtómű a pillonnal együtt leszakadt, tönkre téve a mellette lévő hajtóművet, megrongálva a szárnyat és a vezérsíkokat, a gép négy fős személyzete mellett 43 fő halt meg a földön, a becsapódáskor.

    TWA 747-100, 1996: Az üzemanyagrendszer elöregedése illetve tervezési hibája miatt felrobbant a levegőben, 212 utas és a 12 fős személyzet odaveszett.

    China Airlines 747-200, 2002: A gép röviddel a felszállás után szétesett a levegőben. Feltételezések szerint a baleset egy 1980-ban történt faroksérülés és anyagfáradás okozta.

    Ezek a balesetek kizárólag a műszaki problémákra visszavezethetők.

    A többiektől elnézést az OFF miatt.