• DRevan
    #16
    Hát,ráértem 1 kicsit (),ezért itt a Gamespot előzetese a Phase Two-ról!
    Codename: Panzers, Phase Two a hónap végén esedékes(időközben eltolták következő hónap végére),és ez alkalommal nem kell félni,hogy elveszik a versengés közepette. Az első játék a sorozatban, a találó című Codename: Panzers, Phase One, tavaly szeptemberben jelent meg(nálunk mondjuk júliusban) a nagy izgalmat keltő hatalmas stratégiai kiadások,mint Rome: Total War és Warhammer 40,000: Dawn of War melett. Mégis, a játéknak sikerült,hogy ráfigyeljenek a tökéletes játékmenete, elpuszthítható környezet, és dögös stratégiai újításaival. Sikerült rátennünk a kezeinket egy közel kész verziójú Phase Two-ra, és eddig elmondhatjuk,hogy megtart mindent amiért szerettük a Phase One, de új tartalmat ad, e melett néhány újdonságot.


    Észak-Afrika tökéletes tank csatára, de gyilkosság ha egy szegény gyalogos vagy a nyílt tűzben..
    Amikor elsőnek indítjuk Phase Two-t, az első észrevehető újdonsága a játéknak,a lehetőség,hogy játszunk mint partizán vagy gerilla harcos, továbbá a hagyományos Szövetséges és Tengely oldal. A partizán oldal 1 bónusz oldal, és az első két kampány teljesítésével érhetjük el. Phase Two elmozdítja a fókuszt a háborúról Phase One-tól, mivel a kavicsos homokkal borított Észak-Afrikában indul, a buja növényzetű Európa helyett. Van egy olasz és egy jugoszláv hadjárat is. Nyilvánvalóan ez azt jelenti,hogy új nemzetek fedezhetőek fel a játékban,névszerint az olaszok. Vannak új irányítható hősök is, új rendelkezésre álló egységek, és egy teljesen új felfedezhető történet. A többi valós idelyű stratégiai játékkal ellentétben, nagy hangsúly van a történeten is a Phase Two-ban, mivel rengeteg átvezető és naplő bejegyzés van,hogy összerakja a változó küldetéseket.

    Nem meglepően, a játékmenet a Phase Two-ban nem sokat változott, ami várható volt, mivel ez egy közvetlen folytatása az elődjének. Egyszerűen nicns sok idő piszmogni; már ha lett volna rá szükség. A játékmenet mechanikája a Phase Two-ban tökéletes maradt, és teszik ahogy több háborús játékot összekevertek a valós idelyű stratégiával. Példaképp, ez az a játék ami nagy figyelmet szentel a taktikára, a valóságos fegyver és jármű modellezés melett. Hagyományos gyalogos nem tud elpusztítani egy tankot fegyverével (mint más játékokban). Ebben a játékban, szükségünk van olyan fegyverre ami áttöri magát a tank páncélján, mint egy másik tank vagy a páncélököl. Ez nagy hangsúlyt szentel arra,hogy legyen egy kiegyensúlyozott osztagunk,ami elbánik minden féle ellenséggel. Szóval amíg hagyot,hogy a tank-ölő egységek a tankra koncentrálnak, összetudod vonni a gyalogosaidat egy épületben,hogy védelmet nyújtsanak,vagy hogy bónuszt szerezzenek más gyalogos megsemmisítésével.

    Az új kavicsos helyszín és a néhány újítás melett, Phase Two eléggé úgy néz ki,mint a Phase One. Ami azt jelenti,hogy még mindig átkozottúl jól néz ki, még akkor is ha már kezd öregedni az új generációs stratégiai játékok melett. Apró részletek, mint ahogy a tank mozog a felfügggesztésén. Mindezek melett, a 3d motort (Gepard) használja még mindig a játék a valós idelyű átvezetőknél, és lenyűgöző,hogy milyen jól néz ki a grafika közelről. Az Észak-Afrikai pályák szokatlanul nagyok,de mivel főleg csak sivatagok,ezért van néhány épület amit a gyalogosok elfoglalhatnak.

    A kényelmes oktató rész gyorsan megtanít a játék kezelésére és bemutatja a Phase Two újdonságait.
    Alapvetően, minden egységnek van egy korlátozott látó távolsága. Azon kívűl van a "fog of war". Azonban, gyakran meghaljuk a közeledő egységeket,mielőtt meglátnánk őket, és a játék kitesz egy ikont,hogy az embereink milyen hangot hallanak (például motor hang) és hogy melyik irányból jön. Az éjszakai csaták bevezetésével, már van fényszóró ikon is,és láthatjuk a közeledő egységeket már távolról is (ha be van kapcsolva a fényszórójuk). Ez ellenünk is jó, mivel bekapcsolhajtuk a fényszórónkat,hogy jobban lássunk a sötétben, de ekkor válallnuk kell a rizikót,hogy az ellenség messziről felfedezhet.

    Újításként az egyjátékos kampány melett, a játék tartalmaz skirmish(csete-paté) és csapat skirmish módot,mint az előző részben. A többjátékos rész is tartalmaz skirmish és csapat skirmish módot maximum 8 játékos számára. Ezen a ponton, Phase Two is nagyot alakít, és úgy látszik folytatni fogja az erős játékmenetet amit az első rész hozott. Remélhetőleg több játékosnak lesz lehetősége kipróbálni a közeledő nyári szélcsendben.

    Írta:Jason Ocampo, GameSpot