105e4pi.png\"

• monyox
    Visszaterve Zamparini-re, ime egy tegnapi meccs elötti gyöngyszem:

"Non credo proprio che Amauri arrivi al Palermo, lui ha uno stipendio alto e altre ambizioni. Comunque noi in attacco siamo coperti, anche se al momento abbiamo tanti giocatori infortunati. La mia sensazione è che alla fine vada alla Roma. Se compreremo qualcuno in difesa? Credo che Muñoz sia un grande centrale, Cetto era il capitano del Tolosa anche se ha un po' di difficoltà ad ambientarsi. Mi sembra difficile che io compri un centrale, perché migliori di Muñoz in giro non ce ne sono".

"Nem hiszem, hogy Amauri Palermoba jön, tul magasak a fizetesi igenyei es masok az ambicioi. Különben is tamadok tekinteteben mar tele vagyunk, meg ha sok jatekosunkat el is hagyta a szerencseje. Az a megerzesem, hogy a vegen a Romat fogja valasztani. Hogy veszünk-e valakit a vedelembe? Ugy velem, hogy Munoz nagyszerü belsö vedö, Cetto pedig a Toulouse kapitanya volt, meg ha egyelöre problemai is vannak a beilleszkedessel. Jelenleg nem tünik egyszerünek egy belsö vedö vasarlasa, mert jelenleg nincsenek jobbak a talonban, mint Munoz."

Bocs, hogy bemasoltam az eredetit, de tenyleg ezt nyilatkozta.

Szerintem Munoz mar eleg sokszor bizonyitotta, hogy max a padra jo.