Blender
  • repvez
    #1705
    az egeres dolgot ugy értem, hogy amikor 3dmaxban modellezel akkor jobb oldalon ott van minden létező modellező eszköz és mikor váltasz , vertex, edge, poly között akkor minig ahhoz tartozó használható gombok jelennek meg és ezeket egérrel azonnal eléred max le kell görgetni egy kicsit az aljához, de nem kell hozzá billt használni .
    A billentyüzeten csak a shift et kell nyomni ha a edge modban ugyan azt a hatást akarod elérni mint az extruddal, csak sokkal csorsabb igy mint az extrud menüben.
    Meg az alt+x az átlátszóság, az alt+egér gombbal PAN nézet eltolás, a CTRL meg , hogy több elemet ki lehessen jelölni, meg a z betű, hogy a kijelölt elemre zoomoljon és akkorul forgassa a nézetet.
    Ennyi nem kell 100 gombkombinációt megjegyezni és nem kell bejárni az egész monitort és a menüket, hogy megtaláljam azt az eszközt amit használni akarok.

    Illetve a kijelölés igy sokkal egyszerübb, nem kell b gombot nyomni ha ki akarok több elemet is ablakosan jelölni csak ugy mint egy normál windowsos ablakban, nyomvatartom az egeret és huzom ott ahol akarom és kész, majd üres helyre kattintva megszünik.
    Itt meg folyamatosan mindenhez gobokat kell nyomogatni.
    Nem egyzser volt, hogy a modell elején dolgoztam és átforditottam a hátára majd ott is állitottam valami majd meglepve tapasztaltam, hgy az elejét is elcseszte, mert kijelölve maradt. Minden egyes modositás után AA-t kell itt nyomni, hogy biztosan ne legyen kijelölve más.

    és még sorolhatnám. De legalább ingyenes és nem több giga helyet foglal, meg egy helyen megvan minden ami bármihez kell, csak ez ami egyenlöre jobb mint a max.