Blender
  • repvez
    Szüli
    #1701
    3ds-ben is megvoltam nélküle itt sem hiányzik. de legalább 2.8 alatt megoldották azt az idegesitő dolgot, hogy mosmár bal egér gombra nem teszi máshova azt a 3d kurzort hanem marad a helyén az elözö verziöknál mindig azzal akartam kijelölni és elugrott , emiatt eléggé nehézkesen ment a dolog.

    A nyilakkal akkor sincs minden rendben, mert nem kéne nekik igy viselkedni, hogy mindig annyira lezoomoljak, hogy már ne akadjon össze vele.
    Egyébként igen ez a clipping amit te mondasz, ennek elvileg lehetne állitani a közeli és távoli pontját is ilyenkor nem kéne a távolitásnál sem hibás képet addni.

    amire még nem jöttem rá, hogy hol lehet kikapcsolni, hogy a hátoldali vertexeket vagy éléeket ne mutassa se x-ray nézetbe se alapbol, mert érdekes modon most akkor jo amikor forgatom a nézetet ,de amikor felengedem a görgöt akkor ujra látszik minden.

    gyanitom ennek köze van ahhoz, hogy a kijelölés se mindig az elvártnak megfelelöen müködik, mert van amikor a box kijelöléssel kijelöli a hátoldali elemeket is van amikor nem , viszont a sima kattintásnál is elugrik olyan helyre ami nem látszik .

    oké, hogy béta , de stem ennyira nem bugos a rendszer , akkor már elég hangosan anyázna mindenki miatta.