Blender
  • repvez
    #1691
    pedig hidd el , hogy a többség igy csinálja ahogy linkeltem, és külön layerekre teszi a nézeteket és a keresztmetszeteket .
    A legtöbb programban állitható, hogy 1 vagy 2 oldalas az anyag igy csak szemböl látod a képeket amikor mögé fordulsz nem zavar semmit, mert nem is látod.És igen egy kattintás a kis szemre ha el akarom rejteni a nem fontos nézetet , ez sokkal kevesebb macera, mint ha mindig a képet akkor kéne odaigazgatni. ÉS nem csak oldalról látni be ezekre a képekre, mert le lehet elöle is kapcsolgatni a nem fontosakat, meg a modellt is lehet átlátszóra tenni, hogy lásd a képet amihez igazitani akarod.
    Ez már 3ds maxban nálam bevált nem ezzel van problémám. csak a pontosabb modellezésre akartam valami megoldást.


    Ahhoz, hogy pontos és alakhü gépet modellezzen valaki ahhoz nem kell atom erős gép, sub-d 2es modositot elég használni hozzá, meg nem egybe mozgatja az egész modellt mindig, hanem csak az épen szerkesztett elemet amit külön szeparál addig.

    itt van egy blender file, amit egy srác már két évnél is több ideje csinál megosztva az épen aktuális álapotát a modelnek és leirja , hogy mit hogyan csinált.
    blender file

    ez kb 2,5 millo polygonos gép. nézd meg mennyire használható.

    Amugy csak a blenderben vagyok uj, igy itt még nem tudom mi merre találhatok, de a 2,8as már sokkal könnyebben kezelhetö a 3dsmax után mint az elödeik.
    Igaz azt még mindig nem tudom megszokni, hogy minden kis mozdulathoz nyomni kell valami billentyüzetet.

    Amit még jó lenne tudni, hogy az még csak a béta hibája, hogy hamar eltünnik a kép vagy lehet valahol a távolságot állitani, hogy milynem távolrol tünjön el a kép, illetve, hogy milyen közel lehessen zoomolni hozzá?
    Most ha közelre akarok menni akkor belassul a zoomolás és megáll egy bizonyos távolságon.
    ami még érdekelne, hogy lehet valahogy precizebben mozgatni a kamerát, mert néha nagyot ugzik mikor csak éppen akarnék mozditani.