Blender
  • Palinko
    #1610
    Jah és igen az eevee az animátorok munkáján dob talán majd legnagyobbat. Megnézhetik az anyagokat, fényeket, árnyékokat mozgásban élőben. Eddig nem nagyon volt más lehetőségük mint tapasztalat alapján beállítani, pár pillanatképet megnézni esetleg rendes előnézeti renderben, majd jöhetett a próbarender és javítgatni. Erre mennyi idő mehetett már el. Szerintem a sok próbarendert ki fogja váltani az eevee és a final render megy majd Cyclesben és ha szépen szinkronba hozzák a két enginet nagy durranás lesz.

    Megnéztem a konkurenciát és nem nagyon tudom eldönteni, hogy van-e hasonló náluk vagy sincs :D Mayánál van viewport 2.0 meg igazából mindenhol találtam valami real time render funkciót, de nem tudom sajna eldönteni, hogy olyan-e mintha eddig nyomtunk volna egy shift + z-t blenderben és úgy működnek ezek a megoldások a mayában meg a többiben vagy ott is legalább annyit tudnak mint az eevee esetében. Mert pl a cyclest is meg lehetett volna tweakelni eddig is:


    Persze nem véletlen hogy inkább új motorba fogtak és érdekes lesz látni a kettőt egymás mellett fejlődni, mert azért a cycles sem egy olyan régi eresztés azért hogy komplettnek mondható legyen vagy hagynák elveszni. A vrayhez (21) képest a cycles a 7 évével még gyerekcipőben jár :D