Blender
  • Palinko
    #1607
    Láttam igen és lenyűgöző, de azért itt egy kicsit recés, ott egy kicsit nem úgy verődik vissza a fény ahogy kéne stb. Persze hobbi felhasználók többségét nem fogja érdekelni, de profik szerintem maradnak a cyclesnél. Azért lehet gyorsabb az eevee mert egyszerűsített algoritmusokkal dolgozik, tehát kevésbé lesz valósághű, a cycles mindent bevet és minél valósághűbben akar ábrázolni ez tényleg több erőforrás és nagyon sokáig képes elszórakozni az igaz. Az is jogos hogy sajnos túl sok helyzetben képes zajos képet produkálni pl este vagy szobában ahol sok a fényvisszaverődés, de a denoiser óta azért megoldottnak tekinthető ez a probléma szerintem. Amit írtál pont ezért gyorsítja fel majd az eevee a munkát, mert nem kell a cycles lassú részletes valósághű számolásait kivárni, de final rendert kétlem hogy rábíznák majd komolyabb projekteknél.

    Mint ahogy eddig sem unityben vagy unreal engineben készültek a komolyabb animációs filmek úgy ezután sem fog megváltozni. Mert az eevee kb ezeket a real time render lehetőségeket váltja ki és integrálja Blenderbe. Majd később biztos lesznek összehasonlító képek, hogy egymás mellé teszik az eevee meg a cycles legjobb eredményeit és akkor lehet majd látni mi a különbség. Hangyányi lesz és sokaknak tényleg nem éri majd meg hogy a cycles 100-szor annyi ideig számolgat, de észrevehető lesz az tuti.