Blender
  • Palinko
    #1605
    Én úgy tekintek rá mint egy új rendered view módra. Csak ugye nem a cyclest fogja és vesz kevés samplet, hanem egy játékmotorhoz hasonlít inkább és gyorsan megjelenít. Tulajdonképpen egy viewport modernizálás. Egyébként a grafikuskártyát használja szóval ne dobd még ki :D Mellesleg gondolom a régieket nem támogatja majd csak az újakat. Nyilván a végeredmény sem lesz olyan szép mint cyclesban, de legalább nem kell várni olyan sokat a preview renderre. Szóval szerintem úgy fog változni a workflow, hogy szerkesztgetés, eevee render, border render, preview render és a final render.

    Szerkesztgetés minden lépcső között értelemszerűen. Eevee majd gyors eredményt hoz de majd ugyanúgy akarjuk a részleteket látni ott majd használjuk továbbra is a bordert, aztán ha eleget állítgattuk az egész képet megnézzük hogy fest és ha minden jó mehet ki renderre. Gondolom a material meg texture view valamennyire elveszti jelentőségét ezek szerint (bár a textured a többrétegű textúrák miatt nem fogja sztem).