#370
Gyüjtögetek, hogy akkor mik az újdonságok az OFP-hez képest:
-A ballisztika (és még a lövedékek pályamódosulása ha nekiütköznek valaminek (ez mg-re vonatkozik) valósághűen lett megvalósítva a játékban.
-Ha nem mozogsz, tudsz hajolni, mozgás közben csak nézelődni tudsz.
-A fák, bokrok és a fű nem csak a szélben hajlonganak, hanem a közeli helikopterek is hatással vannak a mozgásukra.
-Ha világos helyről vmi sötét lyukba mész be, kell egy kis idő, míg a "szemed" hozzászokik az új fényviszonyokhoz (megintcsak enm arról van persze szó, hogy a játékos leoltja az asztali lámpát és feltolja a fényerőt a monitoron). (a'la HDR - Cifu)
-A magaslatokon számíts szélre (illetve hóra is esetenként).
-Ha megfelelő az idő (kell hozzá eső és nap), láthatsz szivárványt is.
-HDR (High Definition Range) rendering implementálva lett a játékba, így lesznek igazán jól megjelenítve a különböző napszakok fényviszonyai.
A HDR-hez hasonló elven működő rendszer működik a hangok terén is. (Na ezt most nem teljesen értem, valaki kifejtené miről van itt szó? - Cifu)
-A gránátok szépen lepattannak a felületekről, amikhez hozzávágod őket.