• [NST]Cifu
    #370
    Gyüjtögetek, hogy akkor mik az újdonságok az OFP-hez képest:

    -A ballisztika (és még a lövedékek pályamódosulása ha nekiütköznek valaminek (ez mg-re vonatkozik) valósághűen lett megvalósítva a játékban.
    -Ha nem mozogsz, tudsz hajolni, mozgás közben csak nézelődni tudsz.
    -A fák, bokrok és a fű nem csak a szélben hajlonganak, hanem a közeli helikopterek is hatással vannak a mozgásukra.
    -Ha világos helyről vmi sötét lyukba mész be, kell egy kis idő, míg a "szemed" hozzászokik az új fényviszonyokhoz (megintcsak enm arról van persze szó, hogy a játékos leoltja az asztali lámpát és feltolja a fényerőt a monitoron). (a'la HDR - Cifu)
    -A magaslatokon számíts szélre (illetve hóra is esetenként).
    -Ha megfelelő az idő (kell hozzá eső és nap), láthatsz szivárványt is.
    -HDR (High Definition Range) rendering implementálva lett a játékba, így lesznek igazán jól megjelenítve a különböző napszakok fényviszonyai.
    A HDR-hez hasonló elven működő rendszer működik a hangok terén is. (Na ezt most nem teljesen értem, valaki kifejtené miről van itt szó? - Cifu)
    -A gránátok szépen lepattannak a felületekről, amikhez hozzávágod őket.