• repvez
    #34929
    Elöre leszögezném, hogy mindezeket azért emlitem meg, mert ahogy te is irtad, látom benne a lehetőséget amiket nem használ ki, föleg ha még be is van épitve csak nem kapcsolták be vagy nem megfelelöen van prezentálva.

    Ahogy a videodban is, tök jo, hogy a kocsinak a felfüggesztése mozog a terepnek megfelelöen, de az, hogy kb ugy, mintha nem lenne benne lengéscsillapitó és egy 16 tonnál teherauto ugy rongyol keresztül mindenen ,hogy meg sem érzi. de ugyan ezt az UAZ-rol is elmondhatnál, belő nézetbol, olyan az érzés mintha légpárnán repülne , mindegy milyen terepen , meg hiába a 40 LE motor, mit sem számit neki a 30%os emelkedő tolja neki és még gyorsul is hegynek fel .Sztem nincs is sok különbség az UAZ és Aaz URAL között, gyorsulás és sebességben bármilyen is a terep, mert nincs suly és lendület számolva rendesen. Lehet , hogy ott van de az is lehet, hogy minden járműnek egyforma adattal.
    Pár video , hogy miért mondom, hogy ez ami most van az kevés , föleg ha hosszútávra gondolkodnak.

    A vegetácio hatása arra ha eltalálják, vagy a robbanás lökéshulláma vagy csak a szél hatása.


    Ha összehasonlitjuk a kocsi sérülés megoldását, akkor elmondhatjuk, hogy kb valahol a FARCRY1 és a 2 között lehet valahol, ami valjuk be közel 20 évvel ezelötti technologia és nem éppen mutat jol egy most kiadott játéknál amit ha minden jol alakul legalább 2030ig játszanánk. noncs vizuális hatása a lovéseknek , nem esnek le részek a kocsirol, itt van a textura amivel a pocsojákat megcsinálják, de már nem használják fel , hogy a kocsi kopottasan nézzen ki, olyan egyszerü dolgok mint a visszapillanto nem azt tukrozi vissza ami tényleg látni, kilöhetö a szélvédő de akkor aztán kiesik minden egybo,hogy utána már ne legyen vele gond, nem látszik elsöre, hoyg csak egy lövedék nyom vagy ,hogy maradna szilánk, esetleg, hogy a Hamveenak repeszállo a szélvédö és bepokhálosodna. A hutőviz elpárologna ha találat éri a kocsi elejét vagy a levego kifuj a kerékből , a tartálybol kifolyna az üzemanyag , a bokrok még mindig átmennek a kocsin , csak ugy mint a láng.Azt is már meg lehetne oldani, hoyg a fust és a láng csak ott jöjjön ki ahol nem blokkolja objectum. Apropó láng, miért nem lehet felgyujtani házakat terepet? kb 2mp-el a robbanás után nincs nyoma semminek, hogy ott harc folyt.


    Ahogy látjuk, 20 évvel ezelötti technologiát nem képesek hozni, ugy hogy 20 éve még ezek kuriózumnak mondhattuk, ma meg szinte egy hobbi fejleszto ennél jobbat tud csinálni otthon bármelyik ingyenesen használható modullal.
    Az is egy kicsit fura számomra, hogy ha 3-5 éve csinálják is a Reforger-t akkor miért kellett ezeket még letiltani és miért is mondták ezt egy Techdemonak ami általában az szokott lenni, hoyg mindent is belepakolnak amit tudnak megmutatni, hogy mit tudnak és késobb a játék inkább szokott kevesebbet tudni, tehát ez is igy eléggé ellentétes. Aztán ott van ha csak saját házon belül nézelődünk, az ARMA3 ban belepakolt DLC-k tudása se jelenik meg itt nemhogy javitott de szinte semmilyen formában sem. Gondlok itt a kézifegyver DLC-re és az abban lévő letámasztásra vagy a precizios célzásra a mesterlövész puskával. Vagy ahogy Te is emlitetted, a VBS részekben meglátott dolgokbol sem sokminden köszön vissza.

    Igen van ami szép és megálja a helyét most ,de van ami ahogy mondtam közel 20 éves lemaradásban van. A karakterek modeljei nekem visszalépésnek tűnnek ARMA3hoz képest és a fegyvereké is.