• repvez
    #34907
    Igen a motor uj , legalább is másabb mint az eredetiben volt, de nem teljesen uj. Ez amolyan DayZ total converzio.
    Az inventory szinte teljesen ugyan az és a HUD , a grafikai megjelenités sokat javult , de mintha ugyan azt átemelték volna ami eddig az ARMA-ban volt.
    Mindenen egy kicsit javitottak , szebb lett, de nem másabb.
    Ugyan ugy a kocsikon nem látszik sérülés ,és még nem probáltam, de felrobbanthatoak a kézifegyverekkel,mert mégh mindig csak HP alapu a sebzés és nem azért robban fel,mert olyan alkatrészt talál e ami ezt okozza.
    Nincsenek ahogy irtam dinamikusan mozditható tárgyak, egy robbanás nem repiti szanaszét a mellette lévö könynebb tárgyakat nem töri be az ablakot ajtökat. a vegetácioval nincs interakcio.
    Egy farcryban, már régen megoldották , hogy elhajlik a faág ha nekimész vagy rombolhato a környezet.
    Egy COD2ben ha belelöttél egy hordoba akkor kifolyt ami benne volt, de csak addig amig a lyuk volt, ha meg robbano anyagot tartalmazott akkor szétrobbant és vitte magával a kornyezetét is.
    A fegyverrel valo közlekedés a házakban is sokkal folyamatosabb bármelyik másik FPS-ben.

    Félre értés ne essék, tetszik, meg látszik a javulás, de azért 8 év után arra számitottam, hogy a 2022ben minimumnak elvárható dolgok azért már benne lesznek . és remélem nem azt várják el , hogy majd a közösség csinálja meg helyettük megint. sajnos az ARMA részeknek az a legnagyobb baja ami az elönye is, hogy ahány ember anyni féle modot használ hozzá.
    Persze itt megoldották, hogy felfrissiti a szukséges dolgokkal hozzá, de ahhoz helyre és idöre van szüksége, és ha játszani akarok akkor nem azt akarom, hogy leülök és helyet csinálok neki vagy megvárom mig letölt több 100 vagy 1000mbot és mikor szervert váltok meg megint ugyan ez.