• Solt
    #34472
    Köszi az infókat...

    Nyilván nem rendelkezem akkora tudással, hogy ítéletet mondjak a képességük felett, de nekem nagyon fura, hogy a DX12-l nem kapnak több FPS-t, amikor elvben a DX12 pont azokon a szituációkon segít, ahol az arma elvérzik. ( objektumok száma ) No meg a dayz motorja gyakorlatilag ugyanaz mint az arma motorja nem? Lehet, hogy már csiszoltak rajta, de az alap ugyanaz... kicsit hülyén hangzik, hogy utóbbin működik csak. Szerintem egyszerűbb lenne, ha közölnék, hogy nincs kedvük erre erőforrást "pazarolni"....

    Nyilván engine és hardver függő is a végeredmény, de mondjuk a Hitman esetében jól látható, hogy milyen az amikor a DX12 megmutat magából valamit. link

    Egyébként olyan nagy különbség nincs az új API-közt, a DX12 gyakorlatilag kb azt tudja mint a Vulcan, pár kisebb eltérés van... annyi, hogy utóbbi nincs W10-hez kötve.