• Hogthar
    #34101
    Leteszteltem én is, tetszik az új lod shader, a fű sokkal szebb tőle, a víz tükröződés sokat ad a látványhoz, és tetszik hogy kaptak az objektumok fényvisszaverődést.
    Ellenben a fényeket elrontották, jó irányba indultak el, de eltúlozták(átestek a ló túl oldalára).
    A fény kontraszt túl nagy lett, aminél igaz a fény megfelelő lett de az általa keletkezett árnyék túl erős, a színkontraszt is el lett túlozva, igaz kellett neki egy kis plusz szín de túlzásba estek.
    Mind emellett van a megvilágított objektumoknak még egy textúra ami felel a csillogásért és a felület élesebbé tételéért, ezt szépen megerősítették ami amúgy jó dolog lenne, de ez által minden tükröződés erőteljesebb. Ezzel az a gond Armába hogy nem ehhez lett igazítva az egész, így például ha optikába nézel erősebb tükröződés mellett kevésbé fogsz látni, nem is beszélve a módokról, a legtöbb fegyver mód rusnyán fog kinézni mellette, mindenki kezdheti a hozzáigazítást. Szóval ez az effekt kiváló, de jelenleg keresztbe tesz az Armának.
    Csak hogy a védelmükért is kiálljak kicsit, az ilyen túlzások gyakran előfordulnak, elakarsz érni egy célt és annyira ráfókuszálsz, hogy útközbe túlzásba esel. Csak vegyék észre és optimalizálják be rendesen.