#33534
Port ezeket irtam régebben is már.Olyan mintha számháboruznának, nincs jajveszékelés nincsenek érzelmek és kiabálások vagy magukban vagy egymásnak.Mert ezek amiket mondanak ezek taktikai szovegek,de egy valós harcban nem mindig van idő igy mondani, hanem hogy lödd szét a házat meg hasonlók,nem az hogy 1 katona elöttem 200m-re nyugatra.
ÉS ugyan ez vonatkozna az animácioknál is, nincs látható jele ha sérülnek vagy ha eltalálják öket, nincs még AI szinten sem csapatmunka ,hogy fedezékbe vinnék a sérültet.
Az átlag FPS-eknél rendben van,hogy scriptelt situációk vannak,de ott is van egy bizonyos jel ami hatására lejátszódnak a sérülten fetrengő és jajveszékelő animációk és hangok.Itt miért nem lehet ilyen eseményeket definiálni? Ha láb lövést kap akkor huzza a lábát,sántikáljon ha ellövik a kezét akkor azt ne tudja használni a lövéskor stb.
Ugyan igy akadályok leküzdésekor , több variácioban ugorja vagy lépje át az akadály magasságától függöen.
A mellékelt videon meg jó ,hogy látni, hogy elveszti a fedezék mögött a katonát és megprobálja kitalálni, hogy merre megy, de amikor oldalról a bokor mögül célozta akkor azért ne 1 tized alatt vegye ujra észre,hogy kibujt a fedezék mögül, mikor elötte nem is arra nézett.