• sirpalee
    #33340
    Szerintem elég jól elkülöníthető a kettő egymástól. Az pedig, hogy mikor melyik végzi az elsődleges szimulációt, és melyik csak kiegészítő dolgokat egész jól definiálható. Ha aktív ütközés van, akkor a physx-nek kell dominálnia, de a súlypont, és erőhatás adatokat pedig tudod a rotorlibből átadni. (merre akar elmozogni a gép, ez alapján konkrét erőhatásokat tudsz hozzáadni a physx modellhez)

    Viszont ott felmerül a kérdés, ha a valóságra hasonlító repülési model lenne a repülőknél és rakétáknál, akkor működhetne a jelenlegi rakétamodel? Ha meg a távolságokat, sebességeket, mozgásokat reálisan akarják belőni... A sziget egyik végéről lődöznéd le a másikat a szürke köd közepén. :)

    Én régen még ezt használtam : http://jsbsim.sourceforge.net/ és havokkal nem volt bonyolult összehozni. Bohemianak meg mégegyszerűbb dolga lenne, mert már rotorlibbel ugyanezt megtették.