JanáJ#33289
Na, az. Akkor értem. Én is szeretem ARMA-ban, máshoz nem pl DCS nem lenne meg a tudás. De ugye itt ez a legnagyobb pénisz növelő.
A helinél pl lenne értelme, ha lehetnél navigátor, tudnál célt megadni, LZ-t keresni, térképet nézegetni, hogy kit, hova, mikor kell vinni. Ha lenne ACE-es "kinézés" akkor segíthetnél leszálláskor, nem csak külső nézetből lehetne leszállni. Ha kilövik a pilótát át tudnád venni, stb.
@Danczer: az a gond, hogy invadeben nem tudsz beülni, csak ha pilóta vagy. Korábban még működött, hogy másodpilóta helyre beültem és átvettem az üres pilóta helyétől a vezérlést, de már javították. :( Igen, ez a kilőjük a pilótát meglepően gyakori.
@Repvez: Teljesen másképp látom. Pont az a jó hogy 2-3 helyre mehetsz. Van az alap foglald el a várost, mellé változatosabb ésszel játszós mellék küldetés és néha 1-1 Zeus. Ha ránézel a térképre, akkor egyből tudod miről van szó. Folyamatosan tele van 2db 60-as és egy 70-es szerver játékossal. Az említett baráti tűz nem trollkodás volt, hanem user error, pedig ki is írja a baráti egység nevét, térképen is látod. De ez a való életben is probléma. Az hogy helivel sokat kell repülni az jó, félteni kezded az életed, lesz értelme a medicnek, sokat dob a hangulaton. Pont ezért utálom az előretolt spawn pontot. Ellenben nem lehet jól szűrni a heli pilótákat. Ahol nagyon beszabályozzák, oda nem fognak menni, mert van engedékenyebb szerver.
Pont a 3-400 főnél lenne 10x ekkora fejetlenség. Még most sem megy a raj szintű mozgás, szerintem az angol tudás hiánya és a beletojás miatt.