#33178
néztem a mai dev-patchet és elgondolkodtam azon, hogy mitől olyan nagy a mérete, mikor csak pár bejegyzés a változások listája és azok sem vlami plusz dolgokt rejtenek hanem egymeglévő ujrapozicionálása vagy modositása. Ebből a közel 600mb-ba máskor egy uj játék vagy egy teljes kiegészitő a játék mellé is elfért volna.
A multis részhez csak annyit tennék hozzá, hogy kellene egy központi gyári szerver , mert igy hiába van egy átfogóbb mód mint az ACE3, RHS és a többi, nem elég csak azt felrakni hanem mellette még a szerver üzemeltetője mellérak 1000-nyi kisebb modot is . és emiatt hiába akarsz egy ACE3as szerverhez kapcsolódni nem lesz kompatibilis egymással a 2 verzió.
2 okból nem szoktam multizni.
Az egyik a már emlitett, minden nyitott szerver agyatlan rohangálós lövölde
A másik, hogy ezernyi modot le kell tölteni egy játék kapcsolódása elött és utólag ezek a modok nem törlödnek , mikor kiderül, hogy az a szerver mégsem olyan jó.
Igy hamar telemegy szeméttel a gép foglalja a tárhelyet és esetleg a játék müködésére is kihathat.
Talán valami olyan megoldás kéne, hogy a szerver futtassa csak a modokat a cliens csak a modositó értékeket kapná meg .