sirpalee#33047
Arma-ban ezekbol mennyi mukodik? Ezeket szimulalja egyaltalan valami? DCS-ben valamennyire kezelve van a hangsebesseg feletti repules, de Arma-ban mukodik-e ez egyaltalan? Anno amikor neztem az F-18-at arma 3-hoz, az pl 1000km/h-nal megragadt mint max sebesseg. Szerintem szandekosan volt limitalva.
Erzesre arma-ban annyi van szimulalva, hogy amint letrejon egy hangforras, egy folyamatosan novekvo gombot neznek, hogy melyik jatekos van benne. Ezt a raytraces modszerrel is megteheted, meg figyelembe veheted a doppler hatast is (mozgo, eltorzult! gombok).
Amiket leirsz, azoknak egy reszet lehet ezzel szimulalni, penetracio, anyagban terjedes igen, persze (SSS :D), visszaverodes alapban mukodik, plusz minden felulet viselkedhet kulonbozokeppen a hangokkal (elnyeles, visszaverodes, ateresztes szintje)
Visszhang kesese, pontos dopler stb... Ahhoz a hang terjedeset le kell kovetni folyamatosan, es szimulalni. Ez borzaszto adatmennyiseg, es maximum valami volumetrikus megkozelitest tudnak elkepzelni. (vagy reszecskekkel kozeliteni)