• bosco05 #32675
    Egyébként borderlands, jap írtam is hogy 1-el korábbi verzió :) A konzol az csak egy előre összerakott pc, nagy felhajtás nincs vele, az eleve pc-s játékok általában futnak rajta, fordítva nehéz portolni. Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy unreal engineből ki tudnak e hozni egy Altist, azért az rohadt nagy ám :) Elhiszem, hogy ebben már nagyobb pályák is lesznek, de Altis méretűek? Igazából nagyon örülnék neki, de kételkedem benne erősen. Az Arma 3 is sírva könyörög a DX12-ért :) Egyébként Unreal Engine hívő vagyok, szerintem a legjobb, de eddig erre pont nem volt alkalmas és szerintem ezután se lesz, mivel nem generálja a pályát, hanem egy dobozba zárva megépíti nagyon egyszerűen fogalmazva. Az Arma motorja tök másképp működik, nincs ez az előre meghatározott terület amire úgymond építhetsz, mint UE-ben. Vannak hasonló megoldások az Armáéhoz, pl az Infestation motorja ilyen, vagy az ingyenes Unity tud ilyesmit, de mindkettő rohadt mód optimalizálatlan és lényegesen rondább. UE4 ugye eleve az elve miatt nem szabad hogy tudja ezt amit írsz és bár szerintem próbálkoznak a megoldás még távol, de legyen neked igazad, mi játékosok csak nyerünk vele :)

    Ja és KOTH, szerintem még nem találkoztunk, de múltkor egy verminessel meggyűlt a bajunk, bár szerintem csak azért mert 300-as pingje volt és lelőhetetlen volt (50-60 golyót megevett Zafirból, mikor 4-nél esni szoktak...)
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.03.01. 01:20:47