• [NST]Cifu
    #2134
    Azért ez nem egy nagy erény, ha a CS-hez képest fele annyira arcade... :D

    Sok dolog nem tetszik benne ezen túl is. Alapvető hibája, hogy a játék kedvez a CS-s szintű játékmenetnek. Előre meghatározott, felépített pályák, amit miután a játékosok kiismertek, gyakorlatilag létrejön a lehetséges 2-3 alaptaktika, amihez utána a játékosok általában tartják magukat. Az is unszimpatikus, hogy alapvetően rusholással kezdődik a játék. Persze ez már erősen függ a játékosoktól is, de két hét játék után még mindig azt láttam, hogy a játékosok 95%-a vagy rushol, vagy kempel, és teszi mindezt teljesen függetlenül a csapattársaitól.

    Az OFP abban volt óriási előrelépés, hogy volt alapból 4 sziget, és a szigeten szana szét lehet mászkálni. Természetesen ki lehet ismerni a szigetett, de a nagy szabadságfok miatt rengeteg választási lehetősége van a játékosnak, így nem ragad le a játékmenet pár alaptaktikánál.

    És végül: az AA teljesen agyonvágja a customizálhatóságot. Herótom van az M16/M4/SAW fegyverektől. Minden átkozott FPS-ben azzal mehetek. Legyen már egy kis változatosság, PKM-et, FAMAS-t, AUG-ot, AN-94-t, G3-at akarok.

    A realitás kezdődjön ott, hogy érzem azt, hogy szabadon dönthetek afelől, hogy mit csinálok, merre megyek, mit veszek a kezembe, vagy ne adj isten mibe ülök be. Az AA nem ezt adja. Szigorúan megszabott fegyverek, szigorúan megszabott pályák, szigorúan megszabott lehetőségek. Snitt. Innentől kezdve szép, hogy jól van benne lemodellezve az M4, vagy hogy nem kell 10 lövedéket pumpálnom az ellenfél mellkasába, hogy végre vízszintesbe kerüljön, de ez akkor sem sokkal több egy arcade játéknál.