• [NST]Cifu
    #1446
    Valami ilyesmire gondolok. Az autoupdate kétségkívűl hasznos funkció az átlag felhasználó számára, hiszen nem kell a patchelgetéssel foglalkoznia. Viszont azt hiszem mindannyian ismerjük az Addon könyvtárral való szórakozásokat (addonkezelés alatt értem az új addonok feltételét, a nem használt addonok eltávolítását, stb.). Kérdés hogy nem-e fog adott esetben ütközni egy patchelésnél valamely fentlévő addonnal például a patch. Az OFP-nél mindenki találkozott már "xy addon nem tölthető be" és hasonló hibaüzenetekkel. Az ArmA a jelek szerint teljesen új addonkezelő rendszert kap, hiszen például szerveroldalról meghatározható lesz mely addonokat töltsék be a kliensek, illetve ott van a "kiemelt" addonkészítők esete. Kérdésem (felvetésem) arra vonatkozott volna, hogy vajon e rendszer mennyire kompatibilis adott esetben a Steam-féle autoupdate-el.

    Ugye az OFP esetén szinte mindenbe belenyúltak, amit csak el lehet képzelni, a főmenütől kezdve a hangokon és az animációkon át a grafikai motorig. Mennyire tolerálja vajon az ArmA a hasonló szintű beavatkozásokat, ha egy autoupdate is ott fog csücsülni. Még egy probléma merült fel - mi van, ha a kedves játékos nem akarja például a következő update-et, mert például az új update-el nem működik valamelyik addonja?