steweee#1253
már megint a lényeget nem akarod érteni. tök mindegy hogy milyen az időjárás, a játék ua marad. persze hogy legyen benne esőzés, havazás, lehetne nagy szélvihar is ami homályosítja a környezetet és rontja a cézást meg dobálja a légijárműveket, de hogy ennek véletlenszerűen, dinamikusan kellene történnie az nem igazán hiányzik.attól függ persze mennyi az erőforrásigénye. ha kevés akkor jó, maradjon, ha sok akkor éppen kimaradhatna.
mivel meg lehet oldani úgy hogy különféle időjárású pálya előre meghatározva, vagy ua pálya különféle időjárási viszonyok mellett (pl bf day 1-3 modnjuk ott a harceszközök változtak, csak a példa kedvéért hogy lehetne így az időjárással is)
mégegyszer mondom, erőforrásigénytől tenném függővé hogy jó e bele, viszont nem ettől lesz különb és jobb más hasonló játéktól sztem. mondjuk azzal kellene kezdeni a fejlesztést, hogy ha már vannak benne épületek, akkor azokból rendesen ki lehessen lőni, nem ilyen irtógagyi módon, alig kilátva kis tüzelési szöggel. mint pl bf-ben. az sem tökéletes de azért ettől sokkal jobb