#1217"Egyébként az. Indokolatlanul sok memet használ, úgy ahogy elődje is. Dehát ugyanaz a motor..."
mondmár el nekem létszives, hogy mennyi lenne az indokolt mem használat egy ilyen összetettségű játéknál? illetve mutass egy olyan játékot, amiben ezt jobban optimalizálva megoldották, és ugyanezeket a lehetőségeket nyújta?
Red Orchestra: kb ugyanazt nyújtja technikailag mint egy bf, csak kicsit életszagúbban...teljesen más motor...ugyanúgy szidja a sok dilettáns barom, fika only júzer, hogy milyen erőforrászabáló, és így meg úgy tanuljanak már meg programozni...ez nekem valahogy k*vául irritáló...
kb annyira mint a másik kedvencem, mikor vérpistike bepróbál egy ofp-t, vagy egy wwiionline-t, és elmondja mindennek a játékot, mert "bezzeg a kod az sookkal szeebb, és fut jól a 286-osomon"
neakarj velük egy szintre tartozni :)
ami meg a bf mozgás életszerűségére vonatkozik: videó
(bár itt nem gyalogos, hanem járműmozgás van :))