pedro870#1112
Szekigre ne figyeljetek, egész évben csak fanyalog...:)
Túl nagy figyelmet szenteltek ennek a karaktercserélgetésnek, ami egyébként eddig is volt egyes multi küldetésekben: vki írta is, megfelelő respawn beállítással, ha megkaptad a fejlövést, akkor a rajod vagy mi ez másik tagjában folytattad a küldetést. Aminek ugye az az értelme, hogy egy coop küldetés akár 1 órás is lehet, és ha az elején kiesel, akkor nem túl jó végigvárni a küldetés végét. Más kérdés, hogy így meg azért lesz kevésbé reális a küldetés, mert az életnek kevesebb az értéke, a játékosok nem becsülik meg, és ezért nem is viselkednek talán annyira életszerűen (rambóznak).
De éppen ezért meg fura az a megközelítés, hogy azért nem játszotok, mert sokat kell várni, a várakozás itt nem csak technológiai korlát. Nem beszélve arról, hogy multiban van (lehet) respawn is ugye...
Hasonló probléma egyébként a kiegyensúlyozottság. Elvileg reális lenne a sok t72 vs kevés m1 helyzet, és mondhatnánk hogy a két oldal hasonló esélyekkel indul, de multiban ez nagyon nem akar működni, egyrészt nehezebb látni, hogy az egyik oldalon hány emberrel (+járművel) több kell az egyensúlyhoz, másrészt ha nincs csapatjáték, és a keleti player csakazértis századszorra is egyedül megy neki egy nyugati m1-nek, akkor megint meg fogja szívni. Nálunk ezt nagyon ritkán sikerült felfogni, az emberek többnyire kényelmesebben érzik magukat az 1 erős m1ben, mintha több csapattárssal együtt, látszámfölényben képviselnek ugyanakkora erőt....pedig utóbbi nagyobb sikerélményt jelent szvsz :). Mindenesetre ha megint ilyen (egyébként reális) különbségek lesznek multiban, akkor ebből sok probléma lesz.