• [NST]Cifu
    #1046
    Infiltration-t is nagyon szerettem még a CSés időszakban, de M.o.-ról kb két kezemen meg tudnám számolni, hányan játszottunk vele.

    Szegény Kosh és Weyland a NegA klánosoknak könyörgött, hogy valahogy összehegesszék a FUZIO-t és az UT standalone szervert (már homályos, de mintha nem lett volna hivatalos linux standalone szerver, nem hivatalos cuccokból, meg a wines fileokból rakták valahogy össze), először a TacOps-ra, majd az INF-re. Mindkettő kiesett azonban hamar a kegyből, mert nem túl szórakoztató, ha a szerveren jó, ha 5-6 játékos lézeng, amelyből 3-4 játékos NST volt... :\

    Ha én indítaniék egy szervert, haverommal tudnánk ketten normálisan játszani tört járékokkal, mindenféle FADE sz*rság bekavarása nélkül?

    Igen lehet, Icebird csinált emlékeim szerint egy nagyszerű kis programot ennek a problémának az orvoslására.

    Joint Ops-ról meg a Söldner-ről még nem volt szó, az is nagyteres, multis, "realisztikus", de nekem valahogy túl műanyag.

    A JointOps szvsz az OFP másolata akart lenni, kisebb pályákon, de pörgősebb játékmenettel. Az a probléma, hogy nem sikerült megtalálniuk az ideális összeállítást. Pörgős játéknak túl lassú és reális volt, reális játéknak viszont túl pörgős és arcade. Anno LAN-on játszottunk elég sokat vele, nekem a legnagyobb bajom az volt vele, hogy túl arcade-os volt.

    A Söldner egy enigma. Anno a bejelentése után vérmes reményeket fűztem hozzá, hiszen a készítők hihetettlen jó dolgokat állítottak (magas szintű realitás, összetett játékmenet, rombolható táj, teljesen customizálható kinézet, stb.), és az OFP és a BF közé lőtték be a játékot realitás és játékmenet szempontjából. Aztán szépen lassan lepergett a festék. Már ott kitört a "miaf@sz" az emberből, amikor az első képeken csak TPS nézet volt, és a hivatalos fórumban peticiót kellett indítani ahhoz, hogy a készítők beletegyék az FPS nézetet (ami miatt még némi rosszallás is volt a részükről, mert minden kézifegyvernek meg kellett csinálni az FPS nézetű modelljét is). Utána jött a többi dolog, mint a járművek egyfős irányítása, és a fő probléma, a játékmenet. Nem akarlak lebeszélni a Söldnerről, próbáld ki, nézd meg, ha a BF bejött, talán a Söldner is tetszeni fog neked, de ez a "taktikai pont" elfoglalós cucc (gyakorlatilag a BF zászlófoglalós rendszere pepitában) nekem nem jön be.