• [NST]Cifu
    #1031
    De tegyük szép csöndben hozzá, hogy nem véletlen, hogy nem tobzódnak az OFP-hez hasonló szabadteret nyújtó engine-k. A Source-nál a Valve marha büszke volt arra, hogy a HL-hez képest mennyivel nagyobb pályákat tud lekezelni - így már egy "nagy" source pálya olyan 1 km2-es is lehet...
    A Doom3 alapból a belterekre lett kitalálva, kiváncsi leszek a Quake Wars mit fog nyújtani e téren. De az Unreal engine is szenved a nagy mapokon. Van még a FarCry, mint labdába rugó motor, amelynél zónákra osztották a mapot. Vannak még a szimulátorok, amelyek hasonló képességgel rendelkeznek, de ott a grafikai szépséget áldozzák fel a látótávolság és a játéktér méretének oltárán.

    Szép grafikát nagy játéktérrel és sok objektummal összeolvasztani nem egyszerű meló, és eddig még mindig talán az OFP nyújtotta a legjobb kompromisszumot e téren...