
Hivatalos honlap
A Hivatalos oldalon megtalálható a Mount&Blade, Warband, With Fire and Sword,
Napoleonic Wars és a Viking Conquest kiegészítők leírása, FAQ részlege illetve a letöltés menüjük.
* M&B Native Angol FAQ *
* Warband Angol FAQ *
* Mount&Blade Wiki *
* Mount&Blade leírás (Strategywiki,angol) *
M&B/Warband/WFaS modok gyűjtőhelye
M&B/Warband/WFaS/NW hivatalos fóruma
---> * Mount&Blade Magyarország * <---
WARBAND Gépigény
-
SaGa Jr #11310 uwu420:
Azt hiszem én is írtam pár hozzászólással ezelőtt, hogy 63 a max tulajdonság és a fölé nem nő, ezért ha az elérted akkor onnantól már nem kapsz pluszt (a csatolt értékekhez sem). Az azonban tény, hogy ha az ember maga látja a dolgot úgy jobban megmarad mint ha csak olvassa. ;)
A prisoner management skill is írja azt, amit most megtapasztaltál, hogy nő az esélyed a magasabb érték esetén a fogolyszerzésre (igaz ne molyan lineárisan mint én írtam, hanem ugrásszerűen). A lényeg, hogy több infóhoz jutottál és megtapasztaltál pár eddig nem túl fontosnak ítélt dolgot ami változtat(hat) a játékstílusodon és az így begyűjthető élményeken.
nearo:
No igen, a Pendor esetében bizony rohangászik nem egyféle 70-es szintű troop is a harcmezőkön, meg az arénákban, plusz tulajdonságok terén is akad pár kreatúra ami túltesz uwu karakterén (nagyon ritkák, konkrétan démonok és pár élőholt egység az ami bizony 100 fölötti erővel rohangászhat). :)
Mondjuk ezek száma tényleg kicsi mert horror összegbe kerül fenntartani őket (és a program sem osztja ezen egységeket tonnaszámra az ellenfélnek), de azért még ott vannak. Ehhez hozzájön még az is, hogy az átlag katona szintje sem 4-5 mint a Native esetében, hanem 15-20 (kb mint a swadian lovagoké), míg a top tier katonáké az 30 és akkor még az igazi elit egységekről, a rendek katonáiról még nem is beszéltünk.
Ezek után szinte persze akár játszhatatlanul erősnek is tűnhet a környezet, de valójában nem az. Csupán teljesen újra kell gondolni a bevett taktikát és nem a Native esetében megszokott játékstílust követni, akkor nem lesz gond. Ha az ember elfogadja, hogy kemény legények között a vereség is előfordulhat és nem csinál belőle tragédiát, akkor jól fogja érezni magát játék közben (meg vannak beépített poénok amik valamelyest mérséklik a bosszankodást amit mondjuk a folytonos fogságba esés produkál amennyiben valaki rendszeresen rosszul méri fel a célpont erejét és olyanba köt bele akibe nem kéne).