Age of Conan: Hyborian Adventures - MMORPG
  • ArtanisNerwen
    #12115
    Belőled mindig eltör ez pvps gyűlölet. Alapvetően a pvp nem azt jelenti hogy tényleg megakarom ölni a másik játékost. A pvp lényege az, hogy mobok ellen harcolni, hosszútávon semmiképpen sem szórakoztató. Egy emberi ellenfél tanul a hibáiból még a legostobább is, és két harc sosem lesz egyforma. Ez volna az online játékok quinteszenciája. Nem egyedül nyomkodod a klaviatúrát mint az offline játékok esetében, hanem másokkal együtt játszol kooperatív stílusban vagy éppenséggel megmérkőzve.
    Én például azért játszok pvp szerveren mert az valóban egy veszélyekkel teli fantasy világ izgalmát adja. Ezzel teljes a hangulata. PvE szerveren nem tudnám ezt megélni. Nyilván nem is játszanék ha csak PvE lenne.
    Értelmetlen arról beszélni hogy PvPs közösség ilyen meg olyan mert mindenhol vannak kivételek. Valahol persze értem az általánosítást, de a funcom-é az első számú felelősség azért hogy olyan közösséget tenyésztett ki amilyet. Nekik meg voltak és vannak a lehetőségeik, hogy egy egy player attitude-t favorizáljanak vagy mellőzzenek. Sajnos a koncepciójuk nekem sem tetszik.

    Azzal kapcsolatban hogy a pvpsek mint gondolnak a pvesekről úgy álltalában... majd egy hardcore pvps nagyon röviden összefoglalja :)