Age of Conan: Hyborian Adventures - MMORPG
-
#11603
Sokat emlegettem a szerintem rossz kriminál rendszert, de biztos vagyok benne senki nem tudja mint is értek ez alatt. Gondolom a PvE-n játszok azt sem tudják hogy működik jelenleg, nem hogy milyen lenne a jó.
Nos jelenleg úgy működik, hogy ha valaki megtámad valakit őr látó körében akkor az kap egy criminal flagot és az őr lelövi a támadót, sokszor lassabban mint a támadó végez a megtámadottal.
Szóval jó esetben lelövi az őr még a gyilkosság előtt ekkor a PvE-ben szokásos -1%-ot kapja félórára. Amit törölni tud ha vissza megy a kövéért. Plusz ott van neki a criminal flag 5 percre.
Ha mindez az örök látókörén kívül történik akkor a támadó agressor flag-ot kap ami azt jelenti, hogy az őr nem védi meg. Az agressor flag csak az aktuális harc végéig tart. ( vagyis ha elszámította magát és futásnak ered akkor nehány másodperces futás és szerencsés lerejtőzés után megszabadul a agressor flag-tól.
Ha valaki criminal-t támad őr mellett akkor agressort kap és egyikük sem védett.
ezután jönnek az trükkös dolgok;
őr mellé ugró kriminal vagy agressor, a védekező area damage-ét húzza az őrre.
Zöld őröknél is jó trükk harmadik játékos mellé ugrani.
Szóval van lehetőség vidám visszaélésekre bőven, azok számára akiknek lét eleme mások játékának rombolása.
Igazából elég primitív rendszer csak nehéz kiismerni. A legnagyobb baj vele hogy nem jelent védelmet senkinek, mindenkit csak bosszant mert a játék valódik agressorai akik már kiismerték a többieket beugratják, beszopatják vele, lefarmolják, legankolják. Számukra tétje semmi legrosszabb esetben 5 percig nem áll velük szóba a potion árus.
A zaklatottak pedig általában mielőtt kitanulnák előtte átigazolnak crom-ra vagy abba hagyják az egész játékot.