Age of Conan: Hyborian Adventures - MMORPG
-
#11577
Már nagyon régen megtanultam alkalmazkodni és nem idegesítem magam ezen, még a saját fantasy világomba is beillesztettem azokat akik quake-t nyomnak szerepjátékban. Muszáj volt mert én a világra komplex egységként tekintek, a PvE questek, a környezet, a másik játékosokkal való interakció együtt adják meg azt feeling-et ami kikapcsol, szórakoztat.
Az interakció alatt elsősorban kommunikációt értek, de nem kizárólag. És itt jön be az, hogy sokan meg sem kísérlik a kommunikációt hanem egyből támadnak. Támadás után... rosszabb esetben meg gyilkosság után már nincs miről kommunikálni.
Egyébként van egy dolog amit én is kiveszek a szerepjátékból. A mini game fizikailag elkülönülő helyen, épített pályán van és így nem nehéz különkezelni a world game-től. Azt hiszem sokan pont nem ott húznak határt, mentálisan bentragadnak miniben és ugyanazt játsszák inworld.