• Inquisitor
    #153
    E3: PS3 mega-giga interjú!!!
    Éppen most olvasom. Érdekes. A Getaway-ra is azt mondja, hogy nem rendering, pedig arról tudni lehet, hogy dehogynem. Viszont az durva pl. hogy ...
    Minden esetre van pár jó rész:

    "- Nem csak az RSX ami mérvadó a grafikai minőségben, hanem a Cell is használatos akkor a minőség javításában.

    - Nos, akkor mondanék pár példát. A tájrenderelési demot az STI készítette (a mérnökök, akik a Cellt fejlesztették), és egyáltalán nem használja a grafikai chippet. A 3D-s vidéket valós időben generáltuk két bejövő adatforrásból és egy szoftveres renderrel, mely a Cellen futott. A végeredmény egy bitmap lesz egyenesen a video hardware számára - egy deka poligont sem hoztunk létre."

    Vagy ez itt:
    "- Amiért a PS2-t sokat kritizálták - és amire a Microsoft nagyon is rájátszott -, az az, hogy rendkívül nehéz volt rá fejleszteni. Hogy teljesít a PS3 ezen a téren?

    - Mindig nevetnem kell a Microsoft kommentárjaira gondolván mivel igen, ez igaz, de nem akadályozott meg minket abban, hogy több ezer játékunk legyen és 80%-os piaci részesedésünk."