• grebber
    #1
    Enemy Territory: Quake Wars

    Dixie Flatline, 20:15 - PC - Játék: FPS


    Az id Software és az Activision bejelentette az id Software egyik titkos projektjét. A Quake és a Wolfenstein franchise enyhe összemosásából született ENEMY TERRITORY: QUAKE WARS c. játékot a Splash Damage fejleszti és az id Software új, MegaTexture renderelési technológiáját alkalmazza (nézzétek a képet! ÁÁÁ!).
    A történet szerint a Föld erői a benyomuló Strogg hordák ellen küzdenek teljes erőbedobással. Lényegében az emberiség és a Strogg között kialakulóban lévő konfliktus kezdetére teleportálnak vissza a készítők. Stratégiai csapatjáték, éjszakai és nappali harci küldetések, perzisztens karakter előléptetések és az univerzum legerősebb fegyvereivel, illetve járműveivel pakolták fel a játékot.

    A masszív kampány keretein belül rajtunk áll, hogy az emberiség vagy a Strogg oldalán vívjuk a túlélésért folytatott csatát. Amint kezdetét veszi az invázió öt egyedi osztály közül választhatunk az EDF avagy Earth Defense Force - emberek - illetve a barbár idegen faj, a Strogg erők közül. A Stroggok nyakig be vannak drótozva különféle implantátumokkal, fegyverekkel és harci hardverrel. A katonák több, mint 40 hagyományos és futurisztikus járművet - tankkokat, helikoptereket, anti gravitációs hajókat - használhatnak, felépítményeket helyezhetnek el a csatamezőn.

    Minden egyes csata alkalmával a csapatok bázisokat hoznak létre, védelmi építményeket húznak fel, tüzérségi, radar és egyéb rendszereket telepítenek, terjeszkednek a rendelkezésre álló területen, hogy mielőbb taktikailag előnyös poziciót vehessenek fel.

    Realisztikus dinamikus megvilágítás és árnyékolás. Fényszóró pászmák, keresőfények, sőt még a hold is ad némi fényt az éjszakában. Éjjel-nappal vívhatjuk a csatákat, miközben akkurátus atmoszféra szimuláció, beleértve az időjárást és vegetációt is, gondoskodik az élethű környezetről. A csatamezőket az id által készített MegaTexture renderelési technológia hozza létre, mely több milliónyi poligont mozgat és gigaByte méretű texturákat is képes apró, 1 hüvelyknyi területre kicsinyíteni, minőségromlás nélkül.

    Játékosként osztályunkhoz kapcsolódó, specifikus küldetéseket vihetünk véghez vagy egy csapathoz elszegődve kiaknázhatjuk a fejlett parancs és kommunikációs lehetőségeket (voice-chat, kontextus érzékeny parancsrendszer). Több csatából álló kampányok várnak ránk, melyek során minden egyes katona a győzelemért, a felbecsülhetetlen képességekért, speciális jutalmakért, katonai előléptetésekért és kitüntetésekért vívja harcát.

    Izombrutál kép

    info: Hardwired