banner
  • lwb
    #174719
    A one x-nek erősebb a gpu-ja és több a ramja, de cpu-ban a series s az erősebb. A kettő kb kiegyenlíti egymást, a ray tracing ezen nem változtat, az egy on/off lesz a játékokon, mint pc-n is kb.

    "Vagyis 5 féle szintre kell belőni, pontosan Xbox One / S, Xbox One X, és 3 külön nextgen-re modba Ray Tracing-el..."

    Alap one és s az ugyanaz, kizártnak tartom, hogy külön szintet lőnének be a one x-re és a series-sre. A 3 külön nextgen az honnan jön? A series x és a series v annyiban különböznek, hogy utóbbiban nincs optika. Erre mit kell külön fejleszteni? Figyeld meg annyi lesz, hogy a már most meglévő alap vs one x enhanced mellé bekerül még egy szint majd a series x-hez és kész. Ezen felül legfeljebb lesz egy ray tracing on/ off, de ez lehet akár a ps5-ben is, a RT ugyanis zabálja a teljesítményt.

    "Sony cseszettül nem ugyanez, mert az 1 nextgen géped ad ki."
    Ha nem támogatja az előző gen-t, akkorn igen. A MS két gépet ad ki ehhez képest (a series v-t ne vegyük már külön gépnek, főleg hogy lesz optika nélküli ps5 is és azt se vesszük), csak emellett még nem feledkezik meg az előző genről sem. Ennyi van itt, semmi több.

    "Series S miért ne lenne nextgen? alapon más müködés, lesz alapon Ray Tracing.... :D"
    Mert gyengébb a GPU és kevesebb benne a ram, mint az előző generációs one x-ben. Nem a RT-től lesz next gen valami. 1080p felett el kell majd felejteni a RT-et a series s-en. Ott is csak ha nem akarunk magas frame rate-et.