banner
  • GOTY
    #171983
    Na, vettem tegnap egy éves EA Accesst. A honlap szerint áfásan 5500, mégis 5.990-et számláztak. Nem az összeg miatt, de baszta a csőröm. Írtam az Xbox Supportnak, ahol a srác azt válaszolta, hogy igen, látja az adatokat, de azért számláztak annyit, mert abban benne volt már az ÁFA is.

    Mondtam neki, hogy barátom, ez nem talált, ugyanis a weboldal áfával együtt ajánlja fel 5.500 forintért a szolgáltatást. Mondta, hogy akkor ő nem tud segíteni, ő nem a Microsoft Store support, hanem az Xbox support. Mondtam, hogy nekem tök mindegy, ők egy cég.

    Átirányított a Store ügyfélszolgálatra, ahol be voltam online jelentkezve a fiókomba. Kaptam egy support ticketet még az Xboxos sráctól, mondta, hivatkozzak arra a számra, és akkor nem kell elmondanom megint az egészet. Megtettem, erre a Store agent mondja, hogy írjam le röviden a problémát. Mondom neki, azért adtam meg a ticket számát, hogy ne kelljen megint klimpíroznom az egészet.

    Most 10 perc után ott tartunk, hogy sikerült beazonosítania (mondom, be vagyok jelentkezve a storeba). Ezt követően elismerte, hogy túlszámláztak, és hogy visszautalják a különbözetet.

    45 percbe tellett ezt elintézni. Vicc, na. A 21. században.