#171232
A nagy dinamizmusnak akkor van értelme ha min. mész 1 órás futamot. Ilyen 10-20-30 perc sprintre totálisan felesleges. Vagy ha van annyira fel van gyorsítva az egész hogy esélyed sincs kitapasztalni a változókat, gumit cserélni stb... innentől kezdve meg az egésznek semmi értelme.
Dinamikus dolognak meg nem éppen az a lényege hogy nappal majd este, száraz vagy eső. Oda-vissza. Pár körös futamokon ez úgy sem jön ki max látványnak jó.
Napos-beborul-napos-felhős-szemerkél ( a tapadás még nem változik, mert amint leesik felszárad )-jobban szemerkél ( már érzed slicken hogy csúszkál. Kimész cserélni köztesre? van annyira csúszós, lesz annyira csúszós? mi van ha kimész és a következő 3 körben eláll s kisüt a nap ( szopás, mert az inter elmelegszik és buksz egy csomót, ki kell jönni ). SPA egyik felén esik, a másikon süt a nap, mit teszel? mikor cserélsz? meddig mész el? Ez a dinamikus időjárás. Ehhez meg teljes futamok kellenek, ahol ezek kijönnek.
Látványnak jó hogy első körben nappal van és mire 6.at mész már lemegy a nap, de ebbe még esőt is beletuszkolni mindenféle változóval...
CARS2 rendszere mindenképp parádés, hisz ott minden változik, a pálya egyik részén esik, máshol nem pocsoják alakulnak ki, száradnak fel stb... ez nagyon jó, de ott is akkor ha rendes min 1 órás futamot mész, kellő körszámmal és nem pedig felgyorsított felvételt 10 kör alatt egy átlagos 3-4 km-es pályán.
Ilyen karrier versenyre mint a Forza ahol mész 3-4-5-6-7-10 kört a legtöbb versenyen, sprint futamokat, ez hót felesleges.