banner
  • Totti5
    #170841
    Itt több opció létezik.

    PS4 Pron első körben azoknál volt javulás amelyeket a fejlesztők peccseltek ez kihat a felbontásra, AA, AF, frém és bármilyen más grafikai opcióra.

    Második körben bekerült boost mód ami szoftveres úton minden játékot megtol teljesítményben, hol kevésbé, hol jobban, de itt csak a frémről van szó. Olyan játékokkal volt látványos a demonstrálás mint a Project Cars ami 30-60 fréming minden volt. De az is fontos hogy melyik játék a CPU és melyik a GPU limites. Ami CPU limites az nem igen lesz jobb PS4 Pron, hisz az a része a gépnek nem sokkal lett jobb. Ami GPUs ott lehet nagyobbat ugrani.

    Pl, egyazon játék amely kapott Pro peccset is, boost módban kevesebb a frém, de több mint az alap verziónál.

    Egy biztos, a régi játékok jobbak lesznek az új Xboxon. Hogy mennyire azt majd akkor tudjuk meg ha kijött a gép. De mivel ezek szoftveres úton történő teljesítmény javítások ( a játék fix HWra vannak írva, nem lesz jobb csak úgy attól mert erősebb HW került alá ) és az MS jó szoftverekben bizakodóak lehetünk ezügyben. Visszafele kompatibilitást is szépen megoldották.

    Amit kommunikáltak hogy amely címek dinamikus felbontásúak voltak azok fix 1080p lesz, pl Halo 5, Wolfenstein stb…

    Forza 6ot demonstrálták hogy átültették az új gépre bekapcsoltak rajta mindent ami létezik és 4k 60 frémen maximum AF mellett. De ehhez is bele kellett nyúlni a kódba.

    Egy 30 frémre írt játék nyilván nem lesz 60, 4k vagy grafikailag szebb hisz ahhoz bele kell nyúlni, de valszeg lesz fejlesztő aki megteszi azoknál a címeknél amik a gép kijövetele körül jöttek ki. Xbox Skorpio peccs.

    De én nem értek hozzá, ha baromságokat írtam, akkor javítsatok ki.