• Árnyvadász
    #1415
    Nem hittem volna, hogy egy játék tud újat mutatni. De a GRAW teljesen levett a lábamról. Tegnap a 3-as pályán eltöltöttem majd egy napot, de egyszer sem anyáztam vagy ilyesmi. Csak pokolian nehéz volt. Amolyan vízválasztó, de a 4-es már tiszta sétagalopp, legalábbis a két bunker kiiktatása már megvan.

    Végre egy realisztikus játék! Szerencsére jól is fut, bár a textúrákat meghagytam médiumon (lehetne buherálni high-ra) és persze nincs AA se, de a hangulat az mindenért kárpótol. Az ellenfél AI-ja az nagyon impresszív, de a csapattársaké sem piskóta, eltekintve néhány bakitól. Pl. háttal állnak amikor előre kéne. De ez egy plussz paranccsal rendbe is hozható.

    A fizika ezzel az Aegia dologgal, mégha csak szoftveres is: nagyon elkélt már egy ilyen játékba! Itt aztán jól meg kell nézni mi mögé megyünk, mert nem biztos, hogy az egyben is marad :) Az első bevetésen a vasútállomáshoz közel volt egy raklap doboz, na abba egy RPG-s szépen beleeresztett egy lövést, öröm volt nézni ahogy szanaszéjjel gurulnak a dobozok, akár az Aegia democskában. De ezután még géppuskatűz is odébblökte a dobozokat, nagyon látványos volt. De ami miatt tetszik, az főleg az, hogy a lövések áthatolnak vékonyabb anyagokon és minden úgy amortizálódik, ahogy a valóságban. No és persze a ballisztika így igazi értelmet kap.

    Megvettem a programot, mert a demo alapján úgy véltem ezt meg kell. Nem csalódtam benne, sőt a fent említett 3-as pálya egésze, de főleg a vége az amiatt már most behozta az árát! Mindig is szerettem a taktikai FPS-eket, de ez az első amiben tényleg úgy érzem: Katona vagyok!

    Minden tiszteletem a fejlesztőgárdáé (Grin ha jól emlékszem), szerintem simán megalkották a katonai szimulációt, akár a Simbin mondjuk egy GTR-t, az autós szekcióban.