• pemga
    #50
    Reklámok jövőjét én a beépített reklámban látom. Egyszerűen azért, mert a blokkban levőt senki nem nézi meg, iszonyatosan irritálja aki megnézi, eleve negatívan áll hozzá bárki aki látja. (Nem véletlenül :)). Viszont pl. sportesemény szponzorációnál még örülnek is, jajjdejó megint lesz meccs; vagy a filmek ahol a főhős mittoménmilyen telefont használ, stb. Ugyanis itt azonosulnak is nézők a karakterrel, ez emiatt sokkal hatékonyabb. Máshogy ezt nem nagyon lehet megtenni, pláne hogy országonként eltérnek a reklámszabályozások, nálunk pl. nem lehet gyerekekNEK reklámozni (nem lehet ő a megszólított), US-ben ezt teljesen elfogadják, kifejezetten szeretik is (mármint a reklámozók, etikailag már problémásabb.) Emiatt nem lehet egy-az-egyben szétszórni ugyanazt, még ha a műsort meg is néznék.

    Államilag finanszírozott műsorok, ez valahogy elég keserű szájízt hagy jelenleg :).