• repvez
    #9427
    persze ezzel egyetértek, de ezzel a lábkonfiggal már nem elöször voltak gondok, ahogy irtam a 150es hopnál is, meg valamelyik 10kmesnél ha sikerült is volna a leszállás ugyan ez lett volna mert ha jol emlékszem akkor az SN9esnl meg nem is jottek ki a lábak.
    most meg nem akadtak be a rögzító fülek és a csillapitás is eléggé gyenge volt ezért pattant vissza.

    Amit még észrevettem a mostani fellövésnél, hogy amikor az első raptort leállitották akkor a 2 megmaradtnak , eléggé eltért a teljesitménye ezért is volt más szinű lángjuk és ezért is vált szét a két csóva , mert kompenzálni kellett az eltérő erővektort, azt az elözöekben nem kellett ,mert minimálisan tértek el egymástol a raptorok.

    A 3. dolog én még mindig nem vagyok nyugodt ezzel a hatalmas kodenzácioval ami repülés elött ésközben eregetnek kifelé a rakétábol.
    Nem lennék nyugodt , amikor a legkényesebb fázis következik a hajtómü begyujtása akkor éghető gázokat eregetnek a láng közelébe.

    az meg megint érdekes, hoyg mindenhol azt oktatják, hogy a LOX és a metán gáz veszélyes a zsirokkal és a nyilt lángra, ahhoz képest meg mégse látni, hogy olyan nagyon reakcioba lépett volna se az sn9es se a mostani balesetkor amikor ömlött ki a gáz és nyilt láng volt .