• repvez
    #8899
    Az SN4es összeszerelésének mi köze ahhoz ,hogy nincs látszólagos konzisztens terv a fejlődésre?
    DE ha te jobban tudod akkor válaszolj pár konkrétumra .

    Az acélnak lehet nem árt az eső, de az nagyon is befolyásoló tényező lehet, hogy ha a szél beleviszi a port a falevelet törmeléket a tartályok belsejében és jön az eső, az a viz is megáll bizonyos helyeken amik majd pont egy teszt alkalmával okozzák, hogy beragad egy szelep , tüzet okoz, megfagy a viz és szétnyom valamit .A por és a flexelt fémdarabok se tesznek jót az üza rendszerbe bejutva a szelepeknek és a mozgó alkatrészeknek.
    Ezek ellen hogyan védekeznek, ha mindent a szabadban raknak össze, eddig nagy elektronikát nem igen láttunk, mind pneumatikus egységek voltak amiket a szabad ég alatt illesztettek össze és ott a helyszínen flexeltek ki a helyüket.Ami megint nem precíz megmunkálási forma.

    A nyomást milyen hőmérséklettel akarod szabályozni?kint az űrben minden van csak hőmérséklet nem nagyon ha kiürültek a tartályok akkor mit melegít fel és mivel? a hajtómű nem működik az út legnagyobb részébe, a kiürült tartályban ha nem is vákuum, de alacsony nyomás lesz a légkörbe visszatérve amit a külső nyomás és a légköri súrlódás befelé nyom, ott mi akadályozza majd meg, hogy ne roppanjon ossze, ha ez itt sem ment neki álló helyzetben a saját súlyával?

    És ugye azt is tudod, hogy a végleges starshipet 18mes átmérővel tervezik ami most a tesztek alatt 9m. szóval a 4mm es acéllemez még nagyobb átmérőben lesz , ez megint gyengít a szerkezeten.

    Arról nem is beszélve, hogy mit tudnak hasznosítani abból az infóból amit itt gyűjtenek, mert a dupla átmérőből adódóan nem csak annyi az egész , hogy mindent megszorozzuk 2 vel.

    szóval a mellébeszélések és a hitek mellett ha tényekkel is alátámasztod az érveidet az jó lenne.

    Hozzáteszem, nem Musk ellen vagyok , mert érdekel , és örülök, hogy megbolygatta a nasa állóvizét, de ahogy csinálja az kétségeket hagy bennem.