-
#6729
Nem akarnak két jelentősen eltérő hajtóművet. Már alapból a Raptor és a Raptor Vac is eléggé eltérő hajtómű, plusz kell még egy kis méretű az RCS feladatokhoz. Ez már alapból 3 gyártósor. A 3050kN-os Raptor még egy lenne. Ráadásul úgy, hogy az ugye eleve 300bar-os égéstéri nyomással volt számolva. Most 200-nál járnak, és a leskálázott Raptor induláskor legalább 250 bart kellene tudjon...
E mellé még tedd oda, hogy a BFR-nek a leszállásánál is számolnod kell velük.
A BFR öntömege feltöltve: 4400 tonna - (85+150+1100 tonna) = 3065 tonna. Tegyük fel az üres tömege 100-150 tonna. Akkor mindössze két 3050kN-os hajtómű is éppen határeset 20%-ra visszaengedve a tolóerőt ahhoz, hogy stabil leszállást tudjanak végrehajtani vele....