• molnibalage83
    #6641
    Musk tavaly azt állította, hogy minden rakéta 1000 utat kibír nagyjavítás nélkül. Ez persze erősen véleményes, de nyilván itt nem is rögtön az első verziónál állnának neki, hanem amikor a BFR már kiforrott.

    Ezen a kijelentésen csak röhögni tudok. Fatert megkérdezem majd, hogy 1000 leszállsonként és 1000-12000 ezer repóránként milyen ellenőrzések vannak A319/20/21 és B373 vonalon.

    200e dollár volt előre, most már 250e dollárt... Viszont ne felejtsd el, hogy több utast vinni minden estben gazdaságosabb. Ezért nőttek hatalmasra az utasszállító óceánjárók és az utasszállító repülőgépek is...

    Tökéetes indikátora annak, hogy miért vicc az egész koncpeció a mai szinten. A VG gépe nem azért ekkora, mert nincs rá igény, hanem azért, mert ekkorában is megcsinálni elképesztően nehéz és drága. A hajók és utasszállító gépek akkor lettek nagyok, amikor a technológia képesség vált megvalósítani és abból olyan jegyárak születtek, hogy meg is telt volna a gép.

    Az 1930-as években az akkori repjegyárak mellett mikor telt vonla meg egy 200 fős jenki belföldi járat? Nem csak a technológia miatt van XY fős szállító eszköz. Ezzel az erővel kérdem én miért nincsenek 500 fős buszok...? Igény lenne rá...? ---> Mert ott már villamos és metró jár...

    Ha úgy nézzük, nyilván az. A másik oldalról ilyenkor sajnos mindig fel kell emlegetnem azt, amikor tíz éve röhögtünk azon, hogy mennyit szerencsétlenkednek a Falcon 1 indításokkal...

    Én nem röhögtem. Figyeltem, hogy mikor fog sikerülni és hogyan javulnak. Az egész egy megoldanó műszaki feladat volt, aim siker esetén egyből kiadja azt, hogy anyagilag is megéri. Viszont ez az koncepció nem az.