-
#3800
Nincs várt erő, és itt nem a sugárhajtóművek (akár rakétahajtóművek) által felvázolt tolóerőről van szó. A működésre nincs ismert fizikai magyarázat. Tehát a szokottól eltérően nem az elméleti fizikai törvények alapján csinálnak gyakorlati teszteket, hanem fordítva. Megvizsgálják, hogy az adott változtatások milyen hatást hoznak létre, aztán újra megváltoztatják, megnézik így jobb/rosszabb-e, és közben próbálnak minél több adatot gyűjteni, hátha rájönnek a miértre.
Az első teszteknél 850W-os Magnetronból 0,02N erőt hoztak ki.
Az EM hajtómű alapja egy magnetron, amely mikrohullámokat gerjeszt, és ezt egy zárt fém tölcsérbe vezetik, amely magas Q tartományú kavitációt hoz létre (High Q microwave cavity). A kavitáció eredményeként a szélesebb falon erőhatás keletkezik...
A jelenlegi EM hajtómű felépítés
Egy másik kép, ugyan erről
A tudományos világ azért ódzkodik az egésztől, mert konkrétan a lendületmegmaradás törvényét megszegi látszólag, márpedig eddig a Newtoni törvények egész jól helyt álltak..
Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.11.05. 08:28:31


