dudovec#14624
Kicsit mintha sok lenne az inted, ahhoz kepest , hogy mennyi van a spirit masteryn. Remelem nem tettel ra , es csak a cuccaid miatt ennyi , mivel nemlesz intre szukseged.
A masteryket nem erdemes tul hamar felmaxolni , kulonoskepp ha kezdo vagy es mondjuk annyi a dps-ed mint jelen esetben. Spirit masteryt most semmikepp ne maxold fel, inkabb erositsd a karit, ugyis csak az outsider kene ami 32 es skill a spiritnel, de azt neha tudod csak megidezni , raadasul normalon meg eleg rendesen leepiti a titan is , szal raer.
Csinaltam neked ,egy buildet kb-ra , hogy 21 es szinten , annak tükreben , hogy maxolt a warfare masteryd , es sajnos raraktal 17 pontot a spirit masteryre , ami most sokat tudna dobni a warfare agon, hogyan kene kinezni kb.(egyenlore feleslegesen tettel spirit masteryre , 1 mert nemtudod levenni a pontokat rola , 2 mert igazabol csak a liche lenne hasznalhato egy darabig , a spirit elonye igazabol csak epic/legendaryn fog megjonni , szoval addig fejleszthetted volna a warfaret elobb , mind1 mostmar. Mindenesetre a liche king kaphat 1 pontot).
Szal valahogy igy kene , a tovabbi szinteken az onslaught legfelso passivjat maxolni , meg az alapskillt. Weapon traininget kotelezoen maxolni, a dualokra rakhatsz par pontot meg. Ami a stat pontokat illeti , pakold csak a strenghtet neki , de majd kesobb lehet kell par pont a dexre , bar warfarenek nem annyira fontos.